۱۳۸۸ اسفند ۲۶, چهارشنبه

بهارانه (به بهانه آغاز سال نو و آمدن بهار و نوروز)


پیشاپیش نوروز و بهار آزادی و سال نوهمه شوما هموطنان عزیزا تبریک گم . سال خوب و خوشی شومره آرزو کونم وامید وارم کی ایمسال سال آزادی ببه همه تان ره.


تیک تاک , تیک تاک , تیک تاک..........
ساعت دیوار رو , خبر از آمون بهار دئه*
من جه پنجره , بیرونا فاندرم , تا کی نسیم بهارا بیدینم
داران , تی تی* بزئید , گولانم  ایتا ایتا واشکوفتا ندرید*
نوای خوشه بولبول , جه هر طرف بگوش آیه
پروانه یانم , بجیر بوجور شیدی و چرخ خوریدی
عطر سبزهء تازه و سونبول , همه جا بپیچستهء*
آسمانم خیال کونی , هیچ سیا ابری ناره , گول گول آفتابه
خورشید گرمتر جه همیشه , خودش آفتابا پهنا کوده همه جا
زمستان بقچه به بقل , زانوی غم بغل بیگیفته و چوم برایه
من می تازه رختا , کی جه پارسال عید داشتیم دوکونم
خاک بیگیفته طاقچه یا , جه گرد و غوبار پاکا کونم
آینه و شمدان و سبزا کوده گندما , همرایه هفت تا سین سفر سر دیچینم
در خانه یا باز نهم , تا دوست و آشنایا خوش آمد بگم
 تا جه خوشحالی , جه محبت , جه ته دیل همه تانا بگم ;
شیمی عید موبارک
شیمی بهار و نوروز موبارک
شیمی تازه سال شومره موبارک
----------------------------------
جه : دامون گیلک پور

* مفهوم فارسی :
دئه = می دهد
تی تی = شکوفه
واشکوفتاندرید = شکوفا می شوند , باز می شوند
بپیچستهء = پیچیده است

۱۷ نظر:

saeed گفت...

فرا رسیدن سال نو را به شما تبریک می گویم
امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشید.

دامون گفت...

ممنون سعید عزیز
من هم این عید نوروز و سال نو رو بهت تبریک میگم و سال خوب و خوشی رو برات آرزو میکنم.
همیشه ایام تو بهاری باشدو نوروزی

باران گفت...

سالی آرامش و پیروزی همرأ شمرء آرزو دأنم

الهام کیانپور گفت...

درود
سال نو مبارک
آرزویی سال نیکو را برایتان دارم

با حرف سرخ منتظرتان می مانم ...

دامون گفت...

الهام عزیز ممنون .
همیشه سبز باشی و خرم.
من هم برای شما آرزوی تندرستی و شادابی و موفقیت را دارم.

دامون گفت...

باران جان ممنون و متشکرم امیدوارم همیشه پاینده باشی و شاد .

باران گفت...

ممنونم، لطف بودید
منم شیمی اجازه همرأ درفک گیلانه، لینک بؤدم
پایدار ببید

عماد نوروززاده گفت...

سلام دامون عزیز.سال جدید رو به تو و خانواده ی عزیزت تبریک می گم.امیدوارم سالی سرشار از موفقیت-مثل گذشته- را در پیش داشته باشی.از حسن نظرت در مورد مطالب وبلاگم خیلی ممنونم.پاینده و سبز باشی

دامون گفت...

ممنونم عماد جان .
برای تو هم سال خوبی رو آرزومندم و امیدوارم که سال رشد و شوکوفایی باشه برای فرهنگ و هنر گیلان.

http://radvar.blogspot.com/ گفت...

دامون عزیز
سال نو مبارک ، سالی خوش و خرم تره آرزو دارم.
تی قوربان

دامون گفت...

ساسان عزیز ممنونم.
منم تره خورم سالا آرزو دارم .
امیدوارم کی هر جا ایسائی شاد بیبی و سربلند.

saeed گفت...

دامون جان عکس سر وبلاگ را عوض کردم.

انشالله بعد از صعود سپیدرود انقلابی در وبلاگ بوجود میارم.

سينا مدبرنيا گفت...

درود.
شيمي وبلاگ نيشانيا ايضافه كودم .

کلکا-کور-لاکو گفت...

امه اتول نوشت همیشه رفیق

امایم شیمی ره سالی با خوشی و جون ساقی آرزو کنیم...

شیمی نوروز مبارک برار جان

دامون گفت...

ممنون جه شوما گیله خاخوران .
امید کی همیشهء ایام شیمی شین بهاری ببه.

الهام کیانپور گفت...

سلام و درود
به روز نبه برار؟

دامون گفت...

الهام عزیز مممنون جه تی احوال پرسی.
راستیتش مهمان عزیزی دارم کی ا چند وقت کمی مشغول بوم و فرصت نوکودم آپ بوکونم.
بازم ممنون جه انکی یر بزه ای و یاد آوری بوکودی.