۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

امانم انسانیم(درد دیل - شعر گیلکی)


من و تو اگه دیل به دریا نزنیم
بدیل دوکونیم و هیچ فریاد نزنیم
جه ترس امی سرا لحاف جیر جزنیم
چوتو وا به امی سر چی آموندره جا گب بزنیم

بسه هر چی امرا بوگفتیدی , خلایق هر چی لایق
بیا تا ا طوفانی دریا مئن , تاودیم  امی قایق
بیا تا واگو بو کونیم , فرار نوکونیم جه حقایق
تا دشت و دمن ایوارده پور ببه جه شقایق

من و تو اگه کی امان نیبیم
چوتو تانیم جه دست نامردمان در امان بیبیم
تا به کی وا ا منجلاب مئن دست و پا بزنیم
بینیشینیم ودو تا دستی امی سر مئن بزنیم

جورا گیر تی سرا و فاندر تی دور و برا
فاندر امی زاکان  آینده و روزگارا
به امید انکی بعد زمستان ایوراده بیدینیم  بهارا
 نئسیم به امید دیگران, تا بوکونید چاره امی کارا

گوشنه نیشته ایم و آسمان فادریمی
جه چی و جه کی اینتظار معجزه داریمی
ان همه سال بس نیئه , د آخه جه چی ترسیمی
 د آخه امانم انسانیم و حق حیات داریمی
---------------------------------------
جه : دامون گیلک پور

۳ نظر:

هوادار سپیدرود گفت...

عالی بو دمت گرم.

ویژگی بارز شعرات که من خیلی خوشم میاد ازشون اینه که به جای کلمات فارسی که اخیر عین آفت به جان گیلکی افتاده اند از کلمات اصیل گیلکی استفاده می کنی کلماتی که اکثر افراد به فراومشی سپرده اند.
برای من خیلی جالبه که شما هنوز این کلمات را به وفور استفاده می کنی.

Thank You

sanye ثانيه گفت...

باسلام

خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم

ززيبا و مفيد بود

منتظرتونم
.
صفحات جداگانه http://sanye.blogfa.com/page/other-page.aspx
آرشيو وبلاگ + روزنامه هاي كشور http://sanye.blogfa.com/archive.aspx
صفحه اصلي http://sanye.blogfa.com

دامون گفت...

سعید عزیز ممنون از دلگرمی دادن هایت و تشویق هایت .امید وارم که این کار من خدمتی باشه برای هر چه شکوفا تر شدن فرهنگ گیلکی در استان زیبایمان و شناساندن آن به دیگران.
موفق باشی.