۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

مارجان می دیلا داغ بنائی (مادرم داغ گذاشتی بر دلم )



مارجان بوشوئی و تی شوئن مرا داغ بنائی می دیل مئن.
چوطور تانم , ا درد مرا کنار بایم ؟ چوطور خودما بقبولانم کی , د نئسائی و من ترا دئن نتانم ؟
مارجان , گرمی تی دستانا , کی او زمان می سرا کشئه ای هنوز احساس کونم .
تی نفس صدایا , هنوز مثل او زمان کی می ورجا دراز کشئه ای و مره لالائی خواندی ایشتاوم .
یاد دارم کی , چی روزان و شبان با مشقت و زحمت من و می خاخور برارانا  تر و خوشکا کودی  و زیر لب امره آرزوی خوشبختی کودی .
بیاد آورم کی , چوطوئی خستگی نانستی چیه و چادر بکمر دوستی بجاران مئن دولا و راست بوستی .
مرا یاد آیه کی بوگفتیبی , ایتا جه تی زاکانا به شکم داشتی و روزای آخر تی حاملگی بجار مئن کار کوداندیبی .
تی مظلوم نیگایا قاب عکس مئن , کی می روبرو نها فاندرم و می چوم ارسو بدون اختیار جه می چوم واره .
مره سخته کی باور بوکونم کی ترا , می نازنین مارا , جه دست بدام و د هیچوقت دئن نتانم .
هنوز بیاد دارم کی , صبح کلهء سحر جه همه زودتر ویریشتی , تا ایتا روزه پور کارا جه سر بیگیری .
مارجان , دوست داشتیم کی ایوارده , می سرا بنابیم تی زانو سر ,  تا  تو تی او دستان مهربان مرا می سرا دساسینی و زیر لب مره جه تی آرزویان و سختی یان زندگی  , ترانه بخوانی .
افسوس کی نئسابوم و بوشوئی , با انکی دانم جه تی هیزاران زحمت و مهربانی یانا , حتی چند تا شا نتانستم جبران بوکونم , ولی همیشه ترا دوست داشتیم و دارم مارجان .
راحت بوبو و د تی زاکانه غورصه ء  بدیل  راه ندن ,   فردای همهء امان هانه , ایتا روز تمام اوشانی یا کی دوست داریم و امرا دوست داریدی ,  نیهیم و شیم .
امیدوارم کی , جه ان همه رنج و مشقت زندگی راحتا بوبوسته بی و به ایتا آرامش دل انگیز برسه بی .
بدرود مارجان .
تی کوجه پسر دامون
---------------------------------------------------------
فارسی متن بالا:

مادرم رفتی و رفتنت داغی بزرگ نهاده بر دلم.
چگونه خواهم توانست , با این درد کنار آیم , چگونه بخود بقبولانم که دیگر
نیستی و من تو را نخواهم دید.
مادر, گرمی دستهایت را که در دوران کودکی بر سرم میکشیدی , هنوز احساس می کنم .
صدای نفسهایت را , هنوز مثل زمانی که کنارم دراز میکشیدی و برایم لالائی زمزمه میکردی میشنوم .
بیاد دارم , که چه روزها و شبها با مشقت و زحمت من و خواهر و برادرانم را تر و خشک میکردی و آرزوی خوشبختی مان را زیر لب زمزمه می کردی.
بیاد دارم که , چگونه خستگی نا پذیر چادر به کمر می بستی و در مزارع برنج دولا و راست میشدی .
یادم میآید که گفته بودی , یکی از بچه هایت را در شکم داشتی و روزهای آخر حاملگی را در مزرعه  برنج مشغول کار بودی .
چهرهء معصومت را ,  در قاب عکس که روبرویم هست مینگرم و اشکهایم بدون اختیا ر از چشمانم سرازیر میشود .
باور کردنش برایم مشکل است , که تورا  , نازنین ما درم را , از دست داده ام و دیگر هیچوقت نخواهم دید.
هنوز بیاد دارم که صبح ها از همه زودتر از خواب بر میخواستی تا یک بار دیگر روز پرکاری را از سر بگیری .
مادرم , دوست داشتم یک بار دیگر سر بر روی زانو هایت بگزارم و تو با آن دستان مهربانت بر سرم دست میکشیدی و برایم زیر لب از آرزوهایت , از سختی های زندگییت با ترانه میخواندی .
افسوس که نبودم و رفتی ,  با آنکه می دانم از هزاران زحمت و مهربانی هایت , حتی تعداد اندکی را نتوانستم جبران کنم , ولی همیشه دوستت داشتم و دارم مادرم.
آسوده باش و دیگر غصه فرزندانت را نخور مادرم ,  چون که فردای همهء ما همین خواهد بود ,  روزی همه آنهایی را که دوست داریم و دوستمان دارند را , ترک خواهیم کرد.
امیدوارم که دیگر از رنجها و مشقتهای زندگی آسوده شده باشی و به آرامشی دل انگیز رسیده باشی.
بدرود مادرم
پسر کوچکت دامون


۱۲ نظر:

سينا مدبرنيا گفت...

ایچی می دیلَ دَخشاره

فرزين كارگر گفت...

درود
دامون جان خودا ترا صبر بده مي ديلم به درد بامو
گيلك بمني

الهام کیانپور گفت...

دامون جان
آخر غم ببه ...
تی عزیز مار به چنین پسری افتخار کوده
پایدار ببی

Unknown گفت...

سلام دامون جان.می دیله درد بئردی.خودا تی گوله ماره بیامرزی.خودا تره و تی خانواده صبر بدی.واقعا نونمه چی بوگوم

دامون گفت...

جه همه شوما عزیزان(فرزین - سینا- الهام - عماد -سمیرا -زرخ پوتار) ممنونم کی می مرا همدردی کونید.
امیدوارم کی خودتان و شیمی عزیزان همیشه تندرست و سالم بیبید و شیمی زندگی مئن هیچوقت خبر دردناکی نیشتاوید.

DURAK گفت...

روج بدهات جؤنه دأمؤن .



مأ نی تی غورصه و اوروشواره مئن نیمأکأ بودؤن براری . می دیلأ غم دکت وختی تی وؤته (متنه) بوخؤندم. بوغض می گولی قورته دخشأرأدأ . تی گوله مأری بیهیشتی ایسسه .میرأئی بؤنینه و هممته شؤنینیم. می نأجأ کی غم تی پیله دیله سرأ نشی.

تی عزیز مأره گَل همشگ پور سو ببی برا .




"بی رک اوروس چی خأنه کأسپی کمند مئن"

شیمی رافا ایسام .

دامون گفت...

Durakجان تی دست درد نوکونه. ممنونم جه تی همراهی و همدردی .
قصد ناشتیم می ا متن مرا شوما عزیزانه دیلا بدرد باورم .
فقط بغضی بو کی می دیل مئن جمع بوبوسته بو و انا کاغذ رو باوردم.
امیدوارم کی همیشه شاد و سر فراز بیبی.

سیتکا گفت...

سلام دوست گرامی
از شنیدن خبر از دست دادن مادرتان اندوهگین و متاثر شدم . بردباری و آرامش برایتان آرزومندم

با پوزش بخاطر تاخیر . به علت کسالت از دنیای نت دورم . از آقای کارگر ممنونم بخاطر اطلاع رسانی

روزهایتان قرین عشق و مهربانی

زرخ پوتار گفت...

دونم اي وقتش نبه ...
بدرود برار .
امون دئه بشوئيم .

فرزين كارگر گفت...

درود
دامون تي دسا بنه تي زانو رو ويريز د پسر
ايتا ياعلي بوگو
داغ سخته
ولي ويريز
گيلك بمني

saeed گفت...

سلام دامون جان

وقتی که خبر را خوندم خیلی ناراحت شدم این پست هم خیلی من را تحت تاثیر قرار داد.

بهت تسلیت میگم امیدوارم آخرین خبر دردناک زندگی ات باشه

ناشناس گفت...

دامون عزیز
تسلیت،
امیدوارم تی غم آخرببه.

تی قوربان ساسان