۱۳۸۸ دی ۲۸, دوشنبه

تی اینتظارا کشم ( درد دیل - شعر گیلکی )



آفتاب خو فرشا پهنا کوده
من و می سایه , دعوتیم به مهمانی خنده
باد کرا ولکان مرا کل گب زنه
داران همه چوم برائیدی
بولبولان ترانه خوانیدی ومست
آسمانم تی امون واسی , غم بدیل داره و انی چوم پوره جه ارسو *
سیا ابر دیل بیگیفته , خو جایا وارش مرا عوضا کونه
تا تو بائی و زندگی ایوارده جان بیگیره
بیا و فارس بداد من و می دیل , کی ایمشب پورم جه غربت و تنهایی
بیا کی تی امون مرا می دیل مئن ایوارده گول شادی واشکوفه *
تی اینتظارا کشم من شبانده روز
خالیه می سفرهء دیل جه محبت و شادی و خنده
بیا و تی مرا ایتا دونیا صفا و شادی مره  باور
-------------------------------------------
ارسو = اشک چشم
واشکوفه = بازبشه
-------------------------------------------
جه : دامون گیلک پور

۸ نظر:

saeed گفت...

سلام
غیبت هام زیاد شده شرمنده امتحانات نمیزاره بیام.

حالا ما را حاظر بزن آقا معلم(چشمک)

ایوارده ایتا خوب شعر بوگوفتی ولی ابرار تی عنوان بهتره اتو اینتخاب بوکونی " تی رافا ایسام " تی اینتظارا کشم اصلا به گیلکی نوخوره امان باید ایوار ده کلمات اصیل گیلکیا دوباره امی زبان میان باوریم البته هنقدر که شعر گیلکی گویی عالیه.

تی بلا میسر ابرار
جانا قوربان

دامون گفت...

سعید جان ممنون کی سر بزه ای.
ظمنآ تی غیبت هم موجه بو تی مرا مزاح بو کودم.
درمورد عنوان شعر هم , هر کسی هر طوری دوست داره , تو تانی رافا بئسی , من تانم اینتظاری بکشم و ایکس و ایگرگم تانیدی چوم براه بیبید . زیاد تو نخ اجور چیزان نوشو.موهم انه کی تی قلب پاک ببه.
موفق بیبی.

saeed گفت...

هر طور راحتی ابرار

Thank you Abrar

دامون گفت...

تی قوربان سعید جان.
Welcome

سیتکا گفت...

سلام بزرگوار

مثل همیشه از بوی این همه چمن و سبزه در شعرتان سرمست شدم

بهاری باشید

بابت تاخیر پوزش

دامون گفت...

سیتکای عزیز ممنون از اینکه سر زدی.
امید وارم که همیشه و در همه حال ایام به کامتان باشد.

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز. ممنون به ما سر زدید. نظر لطف شما به ما نیرو و انرژی داد. ممنون رفیق

دامون گفت...

درود به ( کلکا , کر , لاکوی ) عزیز من هم متشکرم که به درفک گیلان سر زدید.
قابلی نداشت و امید وارم که همیشه در کارهایتان موءفق و پیروز باشید.